неделя, 14 август 2016 г.

Нов дом - нови растения ! Орхидея фаленопсис

Стана повече от година откак пазех семена от орхидея поръчани от Китай и най-накрая ми дойде музата да ги посадя. Всъщност все си казвах " Първото нещо, което ще направя като имам повече пространство е градина на закрито." и ето , че най-накрая започнах тази градина. Днес споделям с вас снимки от моята орхидея фаленопсис. Доколкото съм запознат това е най-лесният за отглеждане в домашни условия вид и щом покълна при мен, значи наистина е така.
Покълване: 
       Методът, който използвам е много простичък , но в 90% от случайте дава положителен резултат. Между два памука слагам желаните семенца и ги поддържам влажни докато семенцата покълнат. Снимката е със семенца от мента, но така си покълвам босилек, боб, леща, репички, орхидея и люти чушки. Все още не съм експериментирал с други семена.

Ето и снимки от семенцата на орхидеята както и снимка от растежа за момента.Покълнаха горе-долу за 4-5 дена и сега вече е седмица откак съм ги посадил в тази пластмасова кутийка, която се опитвам да рециклирам някак. Ако някой е учуден,че орхидеята има семена да не се безпокои, защото и моята първична реакция беше подобна. 




1 коментар:


  1. а семената са подарък от Иванина :)
    това беше един много мил жест, защото само хора, които познават добре Коста правят такива подаръци.

    ОтговорИзтриване